Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Μαρίνα Βουλιαγμένης: Και οι επτά στη Β’ φάση

Μαρίνα Βουλιαγμένης: Και οι επτά στη Β’ φάση 


Αυτονόητο χαρακτηρίζεται το ενδιαφέρον για τη μαρίνα της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης, λόγω της γειτνίασης του ακινήτου με το πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα στον Λαιμό της Βουλιαγμένης. Σύμφωνα με κύκλους της εταιρείας το ενδεχόμενο εκμίσθωσης της μαρίνας Βουλιαγμένης «θα αναδείξει σε εξαιρετικά ανταγωνιστικό το υφιστάμενο ξενοδοχειακό προϊόν, με τις συνέργειες που θα δημιουργηθούν». Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που η Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης προχωρά σε επεκτατική κίνηση, εκφράζοντας ενδιαφέρον για ένα ακίνητο της ΕΤΑ, καθώς τα τελευταία χρόνια στόχος ήταν η αναβάθμιση του ίδιου του συγκροτήματος, ενώ και τώρα οι προοπτικές συνδέονται με τον εμπλουτισμό του.







Στη δεύτερη φάση του διεθνούς δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού για την 40ετή εκμίσθωσή της Μαρίνας Βουλιαγμένης περνούν και οι επτά εταιρίες και κοινοπραξίες που κατέθεσαν φακέλους μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος στο πλαίσιο της Α’ φάσης στις 22 Φεβρουαρίου.

 Προεπιλέχθηκε το σύνολο των σχημάτων που υπέβαλαν προσφορές καθότι όλα πληρούσαν τα κριτήρια τεχνικής και οικονομικής-χρηματοοικονομικής επάρκειας. Πρόκειται για τους:
1) J&P ΑΒΑΞ Α.Ε.
2) ΕΝΩΣΗ «ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε.- ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ Α.Ε.
3) LAMDA DEVELOPMENT S.A.
4) ΟΛΥΜΠΙΚ ΜΑΡΙΝ Α.Ε.
5) ΕΝΩΣΗ «FOLLI FOLLIE GROUP-SETUR SERVIS TURISTIK A.S.»
6) ΑΣΤΗΡ ΠΑΛΛΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ Α.Ξ.Ε.
7) ΕΝΩΣΗ «ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.-ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΩΤΙΝΓΚ Α.Ε.».

Το οριστικό αποτέλεσμα προεπιλογής (Α’ φάση του διαγωνισμού) ενέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα Α.Ε. (ΕΤΑ), καθώς επίσης και την εκκίνηση των διαδικασιών της Β’ φάσης του διαγωνισμού, με τη σύνταξη των τευχών Β΄φάσης τα οποία θα καταρτιστούν κατά το αμέσως προσεχές διάστημα.

Η μαρίνα, που απέχει 21 χλμ. από το κέντρο της Αθήνας, είναι ένα από τα πιο ελκυστικά ακίνητα της ΕΤΑ, με κύκλο εργασιών που το 2009 έφθασε τα 2,037 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη προ φόρων 714.070 ευρώ. Εχει δυναμικότητα 103 θέσεων ελλιμενισμού και πληρότητα 100%, ενώ ελλιμενίζει κυρίως μεγάλες ιδιωτικές θαλαμηγούς.


ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ